SÝLTAÞ YAPI PENDÝK'ÝN EN BÜYÜK KENTSEL DÖNÜÞÜM PROJESÝNÝ HAYATA GEÇÝRÝYOR

Ýþ dünyasýndaki 40 yýlý aþkýn köklü geçmiþi ýþýðýnda 2011 yýlýndan bu yana kente deðer katan yapýlar inþa etmeye odaklanan Siltaþ Yapý, yeni projesi Siltaþ Panorama’nýn lansmanýný 9 Haziran Perþembe günü Çýraðan Palace Kempinski’de gerçekleþtirdi. Siltaþ Yapý Yönetim Kurulu Baþkaný Ýhsan Özdemir, Siltaþ Yapý Yönetim Kurulu Baþkan Yardýmcýsý Murat Özdemir ve Siltaþ Yapý Satýþ ve Pazarlama Koordinatörü Erdinç Tunç’un ev sahipliðinde gerçekleþen lansmanda, Pendik’in en büyük kentsel dönüþüm projesi konumunda olan Siltaþ Panorama’nýn hayata ekstra konfor katan tüm detaylarý ve lansmana özel kampanyasý hakkýnda bilgi verildi.

Kente deðer katma hedefiyle 2011 yýlýndan bu yana güven, kalite ve insan odaklý yaþam alanlarý inþa eden Siltaþ Yapý, þimdi de Pendik’teki en büyük kentsel dönüþüm projesini hayata geçiriyor. Adýný, önü hiç kapanmayacak panoramik deniz ve adalar manzarasýndan alan Siltaþ Panorama’nýn lansman toplantýsý 9 Haziran Perþembe günü Çýraðan Palace Kempinski’de gerçekleþti. Siltaþ Yapý Yönetim Kurulu Baþkaný Ýhsan Özdemir, Siltaþ Yapý Yönetim Kurulu Baþkan Yardýmcýsý Murat Özdemir ve Siltaþ Yapý Satýþ ve Pazarlama Koordinatörü Erdinç Tunç’un ev sahipliðinde gerçekleþen toplantýda projenin detaylarýndan ve avantajlý satýþ koþullarýndan bahsedildi.

“Ülkemize her geçen gün artan bir ivmeyle yatýrým yapmaya devam ediyoruz”

Etkinliðin açýþ konuþmasýný Siltaþ Yapý Yönetim Kurulu Baþkaný Ýhsan Özdemir yaptý. Þirketin geçmiþinden bahseden Ýhsan Özdemir; “Tekstil sektöründe baþlayan hikayemizle iþ dünyasýnda 40 yýlý aþkýn geçmiþe sahip bir aile þirketiyiz. 2011 yýlýnda ise tüm enerjimizi inþaat sektörüne yoðunlaþtýrma kararý aldýk ve Siltaþ Yapý’yý hayata geçirdik. O günden bu yana da kendimizi insan odaklý ve bulunduðu bölgeye deðer katan yapýlar üretmeye adadýk. Bu sayede inþaat sektöründe de kýsa sürede güvene dayalý bir iliþki geliþtirmeyi baþardýk. Bugün de ülkemize her geçen gün artan bir ivmeyle yatýrým yapmaya devam ediyoruz. Çünkü biz Türkiye’mize, ekonomimize ve inþaat sektörünün geleceðine inanýyoruz. Bu inançla yeni projemiz Siltaþ Panorama’yý hayata geçiriyoruz.” dedi.

“Sadece bir ev deðil, hayata ekstra konfor katan komple bir yaþam alaný”

Siltaþ Panorama hakkýnda detaylarý paylaþan Siltaþ Yapý Yönetim Kurulu Baþkan Yardýmcýsý Murat Özdemir, “Biz projelerimizi kendi hayatlarýmýzda eksik gördüðümüz ve ihtiyaç hissettiðimiz unsurlarý göz önüne alarak tasarlýyoruz. Keþkelerin olmadýðý bir yaþam inþa etmeye odaklanýyor; özellikle insaný merkeze koyan bir anlayýþ benimsiyoruz. Adýný, önü hiç kapanmayacak panoramik deniz manzarasýndan alan Siltaþ Panorama projemizi de yoðun þehir rutininde hep istenen ama ikinci plana atýlan o yaþamý sunmak için tasarladýk. Anadolu Yakasý’nýn her geçen gün hýzla deðerlenen yerleþim alanlarýndan Pendik’te denize ve yeþile komþu olarak konumlanan projemizde kayýpsýz alan felsefesiyle modern bir mimari, trafikten uzak, doðanýn içinde huzurlu bir ortam ve eksiksiz bir sosyal yaþam deneyimi vadediyoruz.

23 bin metrekarelik arazi alanýnda yükselecek projemiz 7 ve 11 katlý 13 bloktan oluþuyor. Projede çeþitli büyüklük ve özellikte 650 konut ve 24 ticari ünite bulunuyor. Projemizin yüzde 65’ini sosyal donatý ve peyzaj alanlarýna ayýrdýk. Ayrýca LifeX konseptimiz ile sadece bir ev deðil, komple bir yaþam alaný planladýk. LifeX konseptinin içerisinde proje sakinlerinin misafirlerini beþ yýldýzlý otel konforunda aðýrlayabilecekleri misafir süiti, geniþ ekranda film ya da maç izleyebilecekleri cep sinemasý, klasik bir kafeterya yerine içeceklerini yudumlarken ayný zamanda kütüphaneden seçtikleri bir kitabý okuyabilecekleri bir kafe-kütüphane baþta olmak üzere yaþama ekstra konfor katacak pek çok detay bulunuyor. Elektrikli araçlar için e-þarj istasyonu altyapýsýnýn bulunduðu projemizde; yüzme havuzu, toplantý odasý, çocuk oyun odasý, fitness salonu ve sauna da yer alýyor. Projemizde bulunan yürüyüþ ve bisiklet parkuru, kamelya ve dinlenme alanlarý, spor ve oyun sahalarý, süs havuzlarý, þelaleler ve koku bahçeleri de küçük büyük herkesin hayatýný renklendirecek detaylardan. Projemizde ayrýca sedye taþýnabilecek geniþlikte asansörler de bulunuyor.” diye konuþtu.

Çok farklý ulaþým alternatifinin kesiþim noktasýnda

Siltaþ Panorama’nýn kara, deniz, hava yolu ve raylý sistem gibi pek çok farklý ulaþým alternatifinin kesiþim noktasýnda yer almasýyla da ön plana çýktýðýný söyleyen Murat Özdemir sözlerine þöyle devam etti: “Projemiz; metroya 4 dakika, Pendik sahiline 5 dakika, Pendik Marina’ya 9 dakika, yüksek hýzlý trene ve ÝDO Pendik Terminali’ne 5 dakika, Sabiha Gökçen Havalimaný’na 10 dakika mesafede konumlanýyor. E -5’e 2, TEM’e 10 dakika uzaklýkta bulunan projemiz; okul, market, AVM, kuaför, hastane gibi önemli noktalara yakýnlýðýyla da yaþam standartlarýný yükseltiyor.”

Pendik’in en büyük kentsel dönüþüm projesi

Siltaþ Panorama projesinin Pendik’in en büyük kentsel dönüþüm projesi olduðuna dikkat çeken Murat Özdemir sözlerini þöyle tamamladý: “Bu projenin bizim için anlamý çok büyük evet ama ayný zamanda Ýstanbul için de anlamý çok büyük. Çünkü Siltaþ Panorama sunduðu tüm üst düzey özelliklerin yaný sýra ayný zamanda bir kentsel dönüþüm projesi. Türkiye bildiðiniz gibi bir deprem bölgesi. Ülkemizin yüzölçümünün yüzde 92’si, nüfusunun yüzde 95’i ne yazýk ki deprem kuþaðýnda bulunuyor. Olasý bir deprem anýnda can ve mal güvenliðini saðlamak için binalarýn depreme karþý güvenli durumda bulunmasý hayati önem taþýyor. Kentsel dönüþümün bu anlamda en önemli gücümüz olduðu düþüncesiyle Pendik’in en büyük kentsel dönüþüm projesini hayata geçiriyor olmaktan dolayý gururluyuz.

Lansmana özel kampanya fýrsatý

Siltaþ Panorama’nýn satýþ koþullarýndan ve lansmana özel baþlattýklarý kampanyadan bahseden Siltaþ Yapý Satýþ ve Pazarlama Koordinatörü Erdinç Tunç ise “Projemizde 104 adet 2+1, 485 adet 3+1, 50 adet 4+1, 6 adet 5+1 ve 5 adet dubleks dairemiz bulunuyor. Açýk ve kapalý mutfak seçenekleri bulunan 2+1 dairelerimiz; 70 m²’den 115 m²’ye kadar deðiþiyor. 30’a yakýn farklý alternatifle sunduðumuz 3+1 ve 3,5+1’lerin büyüklükleri 120 m²’den 170 m²’ye kadar deðiþiyor. 7 farklý çeþidi bulunan 4+1’lerin büyüklükleri 190 m²’den baþlayýp 270 m²’ye kadar çýkýyor. Bunlarýn içinde dubleksler ve teras bahçeli seçenekler de mevcut. Çok özel olan 5+1 dairelerimizin büyüklüðü 625 metrekareye kadar çýkýyor. Bu dairelerimizin teraslarý ve kendilerine ait yüzme havuzlarý bulunuyor. Projede metrekare fiyatlarýmýz þu an itibarýyla 28 bin liradan baþlýyor. Daire tiplerine göre ise 2+1’lerde 2 milyon ila 3 milyon arasýnda, 3+1’lerde 3 milyon ila 6 milyon lira arasýnda, 4+1’lerde 6 buçuk milyon ila 8 buçuk milyon lira arasýnda, 5+1’lerde ise 9 milyon ila 18 milyon lira arasýnda deðiþiklik gösteriyor. Kampanyamýz kapsamýnda lansmana özel yüzde 10 indirim uyguluyoruz. Ödemenin yüzde 40’ýný peþin alýyor, kalan kýsmýnda da þirketimiz bünyesinde 24 aya kadar taksit yapýyoruz. Banka kredisi kullanmak isteyenler için de pek çok kamu bankasý ve özel banka alternatifi sunacaðýz. Tabii bunun yaný sýra kiþiye özel alternatif ödeme planlarý da geliþtirebiliyoruz. Çünkü biz konforlu ve özel bir hayat arayanlarýn hayal ettiði eve kavuþmasýný ve doðru bir gayrimenkul yatýrýmý ile kazançlý çýkmasýný amaçlýyoruz. Konsept peyzajlý yeþil alanlar, zengin sosyal olanaklar, LifeX çözümleri ve deniz manzarasýna karþý yeþilin içinde özgün bir yaþam için herkesi Siltaþ Panorama’ya davet ediyoruz.” þeklinde konuþtu.